Főmenü
Kezdőlap
Radar-detektorok
Lézerblokkolók
GPS navigáció
Xenon szettek
Extrák, kiegészítők
Hírek, újdonságok
Internetes vásárlás
Gyakori kérdések
Elérhetőség
Videók
Hasznos információk
Büntetési díjak
Linkek
Képek
Céginfó
Letöltések
ÁSZF
Vásárlási feltételek
Adatvédelmi információ
Webáruház, Csomagküldés

Radardetektorainkkal, traffipaxjelző készülékeinkkel, lézerblokkolóinkkal Ön is elkerülheti a sebességhatár átlépésével járó esetleges büntetést, ami 2008 májusától lakott területen (50km/h-ás sebességkorlátozás mellett) 65km/h-val haladva 30.000,- Ft összegű lehet, valamint autópályán (130km/h) hasonló mértékű bírsághoz elég 143km/h-val haladni!

  • EURÓPAI MODELLEK
  • KEDVEZŐ ÁR
  • TANÁCSADÁS
  • HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

Miért jó?

  • Megóvhat a büntetéstől,
  • Időt takaríthat meg,
  • Biztonságérzetet ad, nem kell az út szélét fürkészni,
  • Védi jogosítványát, pénztárcáját.

 Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges
 06-70-256-77-50

 

 
Gyakori kérdések PDF Nyomtatás E-mail

Milyen detektort vagy blokkolót vegyek?

Mielőtt bármit is vásárolna, el kell dönteni, mi a cél, mi ellen és milyen szintű védelem kell. Elegendő-e ha csupán 100-200m-ig védi meg egy blokkoló, esetleg az autópályás fix dobozok ellen kell vagy maximális védelmet szeretne. Egyrészt érdemes utánajárni a szokásos útvonalakon amerre közlekedünk, milyen mérőberendezések vannak. Hány és milyen típusú radaros illetve hány és milyen típusú lézeres készülék. Budapest területén például radaros készülékből szinte csak K sávos található ami csaknem feleslegessé teszi a detektor vásárlását, mivel az összes automata ajtó (benzinkút, bevásárlóközpont, stb.) ezen a frekvencián található, így a detektor folyamatosan fog jelezni ami inkább idegesítő, mint hasznos.
Autópályán elhelyezett dobozokat pedig csupán a felső kategóriás detektorok képesek az esetek többségében időben jelezni (Rx65, Bel966, Valentine 1). Ezen dobozok detektálásánál segíthet a detektor függőleges felszerelése is)
Lézeres méréseknél fontos, hogy az adott blokkoló minden magyarországi lézert ismerjen, beleértve az scs102-es típust is, melyet kizárólag nálunk használnak. Lézerblokkolóknál két fő csoportot különböztetünk meg, a ledes és a lézeres termékeket. Az olcsóbb, infraledes változatok teljesítménye jóval alacsonyabb lézeres társainál, így az általuk biztosított védelem inkább csak távoli mérések (országút, autópálya) hatásos, 100-150m körül az autó mérhető lesz. A ledes blokkolók között is jelentős árkülönbség van, de itt inkább a márkanevet kell megfizetni. Érdemes vigyázni viszont az egyes utánzatokra, melyek egy ismert termék régebbi verziójának másolata. Fontos tudni, hogy egyes országokban a mérőműszerek érzékelik, ha ilyen ledes technológiára épülő eszközzel akadályozzuk a mérést, ilyenkor „JAMMED” kódot adnak a kezelőnek
A blokkolók drágábbik csoportja a lézeres technológiára épülő termékek. Ezekkel jelentősen hatékonyabb védelmet lehet kialakítani. Ezen termékeket általában nem érzékelik a mérők, így elvben külföldön is észrevétlenül használhatók (kizárólag saját felelősségre).
Egyaránt igaz mind a lézeres, mint a ledes blokkolókra, hogy megfelelő eredményt csak helyes beállítás mellett biztosítanak. Helytelenül felszerelt blokkoló fejekkel még a legdrágább eszközök is mérhetők lesznek.

Mi az a radardetektor?

Radaros sebességmérőket előjelző eszköz. Tulajdonképpen egy nagyfrekvenciás vevő, amely képes érzékelni a traffipaxok által kibocsátott rádióhullámokat és jelzést adni a jármű vezetőjének. Nagy választékban beszerezhetőek. Márkától, tudástól, extra szolgáltatásoktól függően változik az áruk kb. 30-200e Ft-ig. Általában igaz, hogy minél drágább egy készülék, annál nagyobb az előjelzési távolság és kevesebb a téves riasztás. A hazánkban használt radarsávok: K, Ka, Ku. Magyarországon a legtöbb amerikai modell nem nyújt kellő védelmet, a Ku sáv hiánya miatt.

Mi az a lézerblokkoló?

A lézeres sebességmérés kijátszására szolgáló eszköz. Általában több fejjel rendelkeznek, amiket a jármű elejére ill. ritkábben a hátuljára szerelnek fel. A fejekbe épített érzékelők figyelik a sebességmérőből származó infra fényhullámokat és ha ilyet érzékelnek, akkor azonnal -saját algoritmusuk alapján generált impulzuszámú- infra fénnyel válaszolnak. Ezáltal ellehetetlenítve a mérést. A fejekben található fénykibocsátó eszköz lehet LED vagy lézerdióda. Mivel a  megfelelő védelemhez a fejek száma nagyban függ a jármű méreteitől, színétől, ezért vásárlás előtt mindenképpen érdeklődjön a forgalmazóknál. A legtöbb típus alkalmas későbbi bővítésre is, további fejek felszerelésével.

Miért kerül az egyik lézerblokkoló 3X annyiba, mint a másik, amikor kétfejes mindkettő?

Alapvetően kétféle blokkolótípus létezik. Az egyik az infraleddel, a másik az infra lézerdiódával dolgozó. Az infraledes típusok (pl: Blinder, Lasertek) általában olcsóbbak lézeres társaiknál (pl: AntiLaser G8, Laser Interceptor, Target LT400), viszont kisebb teljesítményűek és nagyobb méretűek.
A ledes modellek jó szolgálatot tehetnek kisebb méretű és/vagy sötét színű autókon, ha megfelelően el tudjuk helyezni a fejeket. A blokkolás max. 50-100m távolságig lesz hatásos. A lézerdiódás típusok képesek a legnagyobb autókat is levédeni, nagyobb teljesítményük révén. Ezek akár egészen a mérőig is képesek blokkolni (JTG). Aki sokat jár külföldön, annak ajánlott utánanéznie a helyi szabályoknak, ugyanis európa nagy részén tiltottak ezek az eszközök. Néhány sebességmérő képes felismerni a blokkolót, aminek nem fognak örülni az ottani rendőrök. Sajnos a LED-es technológiájú készülékek mindig kiváltják a "jammed" hibaüzenetet a mérőműszer kijelzőjén, míg a lézeresek nem.

Mi az oka annak, hogy a fixen telepített radarokat egyszer időben jelzi a detektorom, máskor viszont csak nagyon közelről?

Az autópályákon (egyelőre M1) telepített Ramet AD9 típusú radarok nagyon kis teljesítménnyel dolgoznak. Ezt csak a jobb detektorok képesek időben észlelni és jelezni (Beltronics RX65 Euro , Bel Target 966R/RM , Valentine One V1). A 30e Ft-os kategóriától ne is várjunk jelzést, maximum a doboz közvetlen közelében, ami már késő. A leghatásossabb  védelmet a GPS alapú radardetektorok jelzik a legbiztoságosabban (Elitech Sat-Eliete). A Ka sáv magas frekvenciája miatt, annak érzékelését sok dolog befolyásolja (pl: forgalom, eső, detektor beállítása), ezek a drágább detektorok dolgát is sokszor megnehezítik.

A radardetektorom nem jelezte a lézeres mérést. Talán roszz?

Nem. A radardetektorok elsődlegesen a radarfrekvenciák érzékelésére és jelzésére valók, nem lézer ellen. Jelzi ugyan a legtöbb lézeres találatot is, de nem 100%-osan. A külső lézerérzékelőkhöz hasonlóan valóban csak a "találatot" jelzi, sok esetben ilyenkor már késő lassítani, ugyanis a mérés pár tizedmásodperc alatt megtörténik. Mire észbekapunk, hogy honnan jön a csipogás/visítás, addigra már leolvasható a sebességünk a műszerről.
Közeli (200-300m-ig) mérésnél olyan kicsi a lézersugár átmérője (60-90cm), hogy az ablakra tapasztott detektort nem "éri el", ha a rendszámot célozzák. Ezért az riasztani sem fog. A lézerérzékelés terén kiemelkedik a detektorok mezőnyéből a Valentine One V-1 típus.

Nem is láttam rendőrt, mégis kaptam csekket. Átakarnak verni?

Sok esetben végeznek sebességmérést bokrok, autók, stb. takarásából rendőrségi ill. civil járműbe szerelt készülékkel. Ilyen esetekben nehéz kiszúrni a mérést, sokszor csak a detektor vagy blokkoló jelzi nekünk. Érdemes figyelni a szembejövők esetleges jelzéseit.

Hány blokkolófej kell az autómra?

Erre nincs konkrét recept, sok tényező befolyásolja. Nagyon sokat számít az autó mérete, színe, krómfelületek mennyisége, stb.
Először el kell döntenünk, hogy milyen védelmet szeretnénk. Teljes védelem (JTG) vagy megelégszünk azzal, ha 50-100-150 méterről már meg tudnak mérni és van néhány másodpercünk lassítani. Csak az autó elejét szeretnénék védeni vagy a hátulját is. Szeretnénk-e külföldön is használni a blokkolót vagy csak idehaza. Nem árt a fenti kívánságokat a pénztárcával is egyeztetni, ugyanis egy teljeskörű első-hátsó védelem, egy nagyobb méretű autóra jelentős pillanatnyi anyagi veszteség is lehet. Célszerű tanácsot kérni az eladótól, hogyha tudjuk, hogy milyen védelmet szeretnénk az autónkba.

Külföldön olcsóbban be tudom szerezni a blokkolót, mint idehaza? Megéri?

Általában nem. Egyrészt a SCS-102 típusú műszert rajtunk kívül sehol sem használják a világon, ezért csak néhány blokkoló tud vele bármit is kezdeni. A külföldről beszerzett blokkoló szoftvere nem biztos, hogy tartalmazza ennek a berendezésnek az "ellenszerét", így könnyen érhet bennünket meglepetés.
Másrészt a lézerzavaróknál nagyon fontos a jó beállítás, felszerelés után. A legtöbb kereskedőnél lehetőség van a felszerelés utáni, éles tesztre , ingyenesen. Harmadrészt a sok esetben rugalmatlanul kezelt vagy nem is létező külföldi garancia miatt később drágább lehet az olcsóbb eszközünk. 

Hogyan blokkol egy parkolószenzor?

A G9 Guardian parkolószenzor optikai úton határozza meg az akadály távolságát parkolás közben.

A lézerdióda egy impulzust bocsájt ki, miközben a négy érzékelő figyeli az esetleges visszaverődést a tereptárgyakról. A parkolószenzor 905 nanométeres hullámhosszon működik, mely megegyezik a rendőri lézeres sebességmérők, lézeres traffipaxok működési frekvenciájával.

A parkolószenzor működését a beérkező idegen lézer jel (tehát a nem G9 által kibocsájtott impulzus) zavarja. Ezt érzékelve a G9 jelzi a sofőrnek, hogy a parkolószenzor átmenetileg nem tudja ellátni a feladatát, és automatikusan megpróbálja helyreállítani az érzékelést.

Gyors sorozatban impulzusokat bocsájt ki, és ellenőrzi a visszaverődő jeleket. Ez megzavarja a rendőri sebességmérő készülékeket, ezért a G9 az előre beállítot 4 vagy 8 másodperc után automatikusan lekapcsol, hogy ne akadályozza a további mérést. Természetesen addig a sofőr ellenőrizheti és korrigálhatja sebességét.

Hány fejes G9 rendszerre van szükség?

A fejek száma az autó frontfelületének méretétől függ. Egy kisebb autóra egy blokkolófej, egy közepes méretűre kettő, nagy méretű autóra három, terepjáróra, teherautóra négy blokkolófej ajánlott.

Miben tud többet a G9 mint a G8?

A fejek mérete lecsökkent, az érzékelő diódák száma megnégyszereződött, így a blokkolási teljesítmény még kiválóbb.

Hány diódát tartalmaz egy darab G9 érzékelő?
Öt darabot, négy érzékelő-diódát és egy adó lézerdiódát.
Legális a G9 használata?
Igen, a G9 használata legális, CE bizonylattal rendelkezik, valamint pakolószenzorként üzemel.

Külföldön ellenőrizze a helyi törvényeket!

Szerelhető a blokkolófej vízszintesen és függőlegesen is?

Igen, a megnégyszerezett érzékelő diódák miatt a fejek vízszintes vagy függőleges elhelyezése nem befolyásolja a teljesítményt.

Mikor van szükség szoftverfrissítésre?

Csak abban az esetben, ha a rendőrség új típusú lézeres traffipaxot kezd használni.

Látszik valami az utastérben a G9 rendszerből?

Nem, tökéletesen rejtetten szerelhető, az utastérben nem látható.

A rendőrségi URH-t, taxisok CB-rádióját is mindig jelzi a radar-detektor?

Szerencsére nem igy van, jól meghatározott frekvenciákat figyel a berendezés.

Minden zavarforrásra jeleznek a radart érzékelő készülékek?

Nem igy van. Természetesen megvannak azok a zavaró tényezők, melyek téves riasztást generálnak, (pl. automata ajtók a benzinkutakon, stb.). Ha valamilyen eszköz a traffipaxok frekvenciáján sugároz, a detektor azt jelezni fogja. Ez nem kiküszöbölhető, a �csúcsdetektorok� sem nyújtanak védelmet ellene. Készülékeink tartalmazzák a CITY funkciót, melynek feladata, hogy a gyenge radarjeleket ne vegye figyelembe városi környezetben - szűrje- , ahol nagy valószínűséggel nem traffipax sugároz. Természetesen az erősebb jelek riasztást váltanak ki.

Szabad használni?

Igen. 2003 vége óta szabadon tarthatók, s legálisan használhatóak a radar-detektorok országunkban, a lézerblokkoló, mint olyan sem található meg a hazai rendeletekben.

Mindegy milyen típusú a detektor?

Sajnos a Magyarországon használt traffipaxok nem egyeznek meg pl. az Amerikában használtakkal, így sok ottani detektor nem tartalmazza a Ku frekvenciát, amin a honi traffipaxok egy része működik (már csak 2-3 db az országban).

A drágább a jobb?

A készülék ára leginkább a kényelmi szolgáltatásokat, funkciókat határozhatja meg, másodsorban a traffipaxok jelzési távolságát, a készülék érzékenységét. A drágább jobb is általában, de nincs egyenes arány az árnövekedés és a teljesítmény növekedése között.

Lézeres sebességmérés nem jelezhető előre?

De igen, amennyiben a készülék érzékeli a szóródó lézersugarakat, akkor lehet egy-két másodpercünk arra, hogy lassítsunk. Ezt az érzékelési időt és érzékenységet tovább növelhetjük egy külső lézer-érzékelő felszerelésével, mely nagyban megnöveli esélyeinket lézeres sebességméréssel szemben. Nem beszélve a lézerblokkolóról, melyek az igazán kényelmes megoldást jelenthetik a lézeres mérők ellen.

A traffipax-jelzők mindíg időben jelzik a lézeres mérést?

Nem minden esetben, mivel a lézeres sebességmérő készülékek ellentétben a hagyományos traffipaxokkal nem folyamatosan sugároznak, csak ha a kezelő úgy ítéli meg, a közeledő jármű feltehetően átlépi a sebességkorlátozást. Ha egyértelműen nem hajt gyorsan a mérendő gépkocsi, a kezelő nem mér sebességet.

A lézersugár átmérője a távolsággal arányosan fokozatosan növekszik, 100m távolságban kb. 40cm, 1000m távolságban pedig kb. 4m, ezért a 200-250m-nél közelebbi mérés esetén nem minden esetben éri el a rendszámtáblára célzott lézersugár a szélvédőn elhelyezett detektort. Ezekben az esetekben a külső érzékelő vagy a lézerblokkoló nyújthat szinte biztos jelzést. A radardetektorok leginkább nagy távolságú lézeres mérésnél nyújthatnak védelmet, ahol a sofőr szabad szemmel nem láthatja a sebességmérő készüléket. Ajánljuk, használjon lézerblokkolót, vagy lézerjelzőt.

Legálisak az úgynevezet "radar-jammerek", a radar-zavarók?

Nem, a radar-zavarók nem legálisak, sőt akár büntetést is vonhat maga után használatuk. A lézer-blokkolókat viszont ugyanúgy nem találjuk meg a hazai törvénykezésben, mint a radardetektorokat, így ezek használata nem tiltott országunkban.

Mindíg jelez a radar-detektor?

Nem, nem csodaszer, csak egy hatásos segédeszköz. A detektorok gyártója mindent megtesz, hogy a lehető legjobb hatásfokkal és a lehető legkevesebb falsriasztással segítse tulajdonosait a detektor, a büntetéstételeket tekintve bármelyik behozhatja vételárát.

Jobb a kilenc, tíz sávos detektor?

Nem. Egyértelműen roszabb lehet, hiszen Magyarországon gyakorlatilag csak 3 sávon (+ lézer) dolgoznak traffipaxok. A többi sáv csupán falsriasztást okozna.

Mi az az SWS?

Safety Warning System. Pl. baleseteknél radarjelet sugárzó jelzőbójákat helyeznek ki, mely figyelmeztet a sebesség csökkentésére. Sajnos egyelőre Magyarországon nem használnak ilyet, pedig egyes készülékek ezek jelzésére is fel vannak készítve.

Mit jelent, ha 0,- Ft-tal van jelölve egy-egy áru a webshopban?

Pillanatnyi készlethiányt jelent, a készüléket nem tudjuk prezentálni. Természetesen nem azt jelenti, hogy az adott termék ennyiért vásárolható meg, ill. az így leadott rendelések érvénytelenek.

 

 

Köszönjük hogy radardetektor után érdeklődve meglátogatta oldalunkat. Biztosak vagyunk benne, hogy a legjobb ár/érték arányú traffipaxdetektor, lézerdetektor, lézerblokkoló, lézerzavaró megtalálható nálunk. Ha bármilyen kérdése van a készülékekkel kapcsolatban, írjon nekünk e-mailt, vagy telefonáljon, örömmel válaszolunk kérdéseire! Mintaboltunkban megtekintheti a készülékeket.
Figyelmeztetés: A radardetektor nem tévedhetetlen! Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későn, vagy nem jelez, külső körülmények miatt. Ez a fizika törvényszerűségei miatt fordulhat elő, nem a készülék hibás működése az oka. A gyártó és a forgalmazó nem vállal felelősséget a sebességtúllépésből eredő büntetésekért és egyéb következményekért! Kérjük olvassa el általános ismertetőnket a radardetektorok működéséről! Az Ön érdekében kérjük, ne vásároljon bizonytalan forrásból! Javasoljuk hogy csak hivatalos disztribútortól vásároljon! Hiszünk benne, hogy a legjobb ár/érték arányú készülékek megtalálhatóak kínálatunkban! Köszönjük hogy meglátogatta oldalunkat!

Hírlevél



Beszerelés
JSN ImageShow - Joomla 1.5 extension (component, module) by JoomlaShine.com
Kosár

Az Ön kosara pillanatnyilag üres.

Termékajánló
AL Priority HiFi kontroll szett
AL Priority HiFi kontroll szett
38 900 ,- Ft

Whistler GT-468GXi GPS radar- és lézerdetektor
Whistler GT-468GXi GPS radar- és lézerdetektor
94 900 ,- Ft
79 980 ,- Ft
Kedvezmény: 14 920 ,- Ft

EliTech SAT-Elite GPS-detektor
EliTech SAT-Elite GPS-detektor
49 900 ,- Ft
39 900 ,- Ft
Kedvezmény: 10 000 ,- Ft

MLS LASER INTERCEPTOR 4 fejes multifunkciós lézerblokkoló
MLS LASER INTERCEPTOR 4 fejes multifunkciós lézerblokkoló
289 990 ,- Ft
224 000 ,- Ft
Kedvezmény: 65 990 ,- Ft

MLS LASER INTERCEPTOR 4 fejes multifunkciós lézerblokkoló
MLS LASER INTERCEPTOR 4 fejes multifunkciós lézerblokkoló
289 990 ,- Ft
224 000 ,- Ft
Kedvezmény: 65 990 ,- Ft

Szavazások
Hányszor büntettek meg 2008 május 1. óta?