AL PRIORITY | ALP | Első-hátsó védelem

A rejtett lézerblokkoló segítheti autód, járműved lézerrel szembeni mérhetetlenségét.
A világ leghatékonyabb lézerblokkolójaként elismert AL Priority készülékek parkolószenzorként is funkcionálnak, azonban ha ezt a funkciót idegen külső lézerjel (pl. sebességmérő) zavarja meg, az autónkra felszerelt aktív lézeres jelzőkészülék megpróbálja helyreállítani saját működését, ellen jelet bocsátva ki pár másodpercig, mely idő alatt megtörténhet sebességünk korrigálása. Az ALP lézerblokkolók opcionálisan használhatóak okostelefonoddal összekötve is!
289900 Ft
powered by social2s
Leírás

A világhírű AL Priority lézerblokkoló, parkolószenzor a patinás AL-től, 2db szenzorral!
Legújabb, Hw.4-es verzió, GPS antennával, új műholdas funkciókkal! A szabadon használható 905nm-es lézer sávon működik, segítségével megelőzhető a gyorshajtás. Beszereléssel is! Konkrét ajánlatunkat kérd a megrendelésnél!

- A Vortex Radar tesztgyőztese 2019-ben

2019 szeptemberében megérkezett HW.4 AL Priority!

Az új, Hw.4-es verzió újdonságai:

Amplifikált, megnövelt és optimalizált memória kapacitás és sebesség az új, és jövőbeli funkciókért;
- A memória növelésnek köszönhető mérhető teljesítmény növekedés, augmentáció;
- A korábbi szürke helyett új, fekete színű központi egység;
Új, műholdas funkciók: a GPS vevő immár alap tartozék, így több műholdas funkcióval is bővült a készülék működése, úgy mint:
Sebességfüggő aktív védelem (blokkolás) funkció: 

a beállított sebességérték alatt (pl. 30km/h) az AL Priority rendszer nem blokkolja a mérőeszköz jelét csak jelzi és/vagy parkolószenzorként üzemel (opcionálisan választható).
AutoLID funkció: 
a funkció bekapcsolásával 
a blokkolás automatikusan megszűnik, amint lelassulunk a kalibrált sebesség alá (pl. 130km/h), így nem kell a lekapcsolással foglalkoznunk, feleslegesen nem tartjuk fel a traffipaxot, az leolvashatja a már csökkentett sebességünket;
- A blokkolásnál beállított sebebesség alatti aktivitás funkció:
kiválasztható, hogy a beállított sebességérték alatt haladva az AL Priority rendszer csak parkolószenzor ("csak PDC") vagy parkolószenzor és jelzőkészülék (mérés esetén jelez, de nem blokkol) üzemmódban ("PDC+DLI") működjön;
Sebességfüggő parkolószenzor funkció: 
az ennél a funkciónál beállított sebesség érték felett haladva a parkolószenzor funkció kikapcsol;
ESO-blokkoló ALP szenzorok (hamarosan!) kezelése:
az ESO egy csak autópályákon, magasabb sebességnél használatos sebességmérő rendszer (áthaladást figyelő érzékelőkkel dolgozó eszköz), így alacsonyabb sebesség esetén nincs szükség az ESO eszközök elleni védelem aktiválására. A sebesség meghatározásához elengedhetetlen az AL GPS műholdas vevő.
Fejlettebb statisztikák készítése a pontosabb, részletgazdagabb GPS adatoknak köszönhetően (hely, idő, sebesség stb.);
Radarjel szűrő funkció (ARF) csatlakoztatott speciális radarantenna esetén, a kevesebb vakriasztás eléréséhez: 
kiszűrhető a saját járművünk vagy más járművek radaros elven működő vezetéstámogató rendszerének (fékasszisztensének) jele, valamint a vakriasztást okozó radarforrások (pl. automata ajtó) frekvenciájának elraktározása, kizárása. Összesen 16 frekvenciajel tárolható el a készülékben, melyeket az AL Priority csak akkor fog jelezni, ha az eltárolt frekvenciajelnél erősebbet érzékel. A radarjelek eltárolásához BlueTooth modul, okostelefonos kezelés szükséges.
Gyorsulás mérő funkció: 0-60 mérföld/óra (A funkcióhoz HiFi kontroll szett szükséges!)  
- A jövőben érkező további GPS funkciók, műholdas fejlesztések (hamarosan!);

AL PRIORITY | ALP | Első-hátsó komplett védelem, két szenzorral

Az AL Priority a patinás AL gyártó teljesen új multifunkciós autós termékcsaládja, az AL Priority, vagyis az ALP, a legális lézerblokkoló, parkolószenzor. Az ALP az AntiLaser G9RX2 utódja, mely széria olyan szintet képviselt a nemzetközi piacon is, amit nehéznek tűnhetett megugrani a gyártónak. A Priority-vel viszont - látva a fejlesztések, innovációk sorát - ez sikerült. Nem is kevéssel.

Mi is az AL Priority? 
 

Egy okos lézer alapú autós készülék. Okos, mert fő funkcióját tekintve ugyan parkolószenzor, de extrém ellenállást biztosít a működését zavaró lézeres jelekkel szemben (pl. lézeres traffipaxok) is. Amikor ilyen interferenciát érzékel, megpróbálja helyreállítani saját működését, ellen jelet bocsátva ki.  

Ha az érzékelt (és blokkolt) jel traffipaxból érkezik, a készülék pár másodperc (állítható!) után kikapcsol, illetve újraindítja magát. Az ALP ekkor már nem zavarja a sebességmérő jelét, a sebességmérés szabadon elvégezhető. Az említett időtartam alatt persze a sebesség korrigálása is megtörténhet. 

Az ALP közlekedésbiztonsági igazolással (e26) rendelkezik, a járműre szabadon felszerelhető. 

5 szenzorig bővíthető!

Elit fejlesztések, innovációk, egyedi tulajdonságok
Választható üzemmódok:

- csak parkolószenzor;

- parkolószenzor és lézeres traffipax érzékelés;

- parkolószenzor és lézeres traffipax érzékelés és blokkolás;

Az AL Priority egy ténylegesen jól használható parkolószenzor, 8 fokozatban állítható parkolási érzékenységgel. 
A készülék - a világon elsőként és jelenleg egyedüliként - központi egységében két processzorral dolgozik (16/32bit), melyek 100MHz feletti működési sebességet biztosítanak, kiemelkedő, eddig nem tapasztalt reagálási gyorsaságot adva ezzel minden helyzetben.
Az AL Priority szenzorában 4 darab kicsi, de óriási vevőteljesítményű dióda dolgozik a piacon általános 2 darabbal szemben. Dupla érzékelő, dupla teljesítmény, ami különösen a közeli, nagyobb szögből történő érzékeléskor (pl. felüljárós vagy közeli mérések) számít, nagyon sokat. Az ALP-ben nem csak vízszintes és vertikális érzékelés valósul meg (2db vevő dióda), hiszen van két plusz dióda is a versenytársakhoz képest, az átlósan érkező jelek érzékeléséhez is.
A kiemelkedő lézerérzékelési teljesítménynek, az eredeti OSRAM adó diódának, valamint a dupla processzornak köszönhetően a gyártó szerint az ALP legalább 40-100%-kal jobban teljesít mint a többi készülék a piacon, így kevesebb, feleannyi szenzor is elég lehet az optimális teljesítményhez. 

Az AL Priority az első olyan készülék a hasonló készülékek piacán, amely USB pendrive használatával frissíthető, illetve kalibrálható. Ennek lényege az egyszerűség:

A számítógépen rátöltjük a szabadon kiválasztott beállításainkat (www.alpupdate.com - magyar nyelven is!) a számítógépbe dugott bármilyen USB pendrive-ra, amit aztán az járműbe installált központi egységbe dugva és a készüléket bekapcsolva a személyes beállításaink feltöltődnek a készülékre. A készülék frissítése is hasonlóan történik. 

A pendrive tolvajkulcsként is működhet: ha ezt a funkciót használjuk, amikor a készülék központi egységéből kihúzzuk a pendrive-ot, a készülék használhatatlanná válik más számára.

A hardverkulcs a lehető legbiztosabb "titkosítás". A piacon lévő rendszerekkel szemben (többállású kapcsolók, parkolószenzor kapcsolók), az ALP készülékeknél ha úgy akarjuk, csak a hardverkulcs segítségével lehet a blokkolási funkciót élessé tenni, illetve inaktiválni. Ha a hardverkulcsot eltávolítjuk - kihúzzuk a készülék központi egységéből - a készülék a sofőr kívánságától függően csak parkolószenzorként üzemel, vagy be sem kapcsolható.

Bármilyen típusú USB pendrive használható a készülékhez!

Az ALP megkülönbözteti az első, ill. a hátsó (ha van) szenzort, szenzorokat, így a veszély irányáról is információt kap a felhasználó. A továbbfejlesztett önteszt funkciónak köszönhetően a készülék azonnal jelzi, ha egy adott szenzor nincs a helyén a csatlakozóban, vagy bármi probléma lépett fel, a hely pontos jelzésével.


Az AL Priority rendszerhez a világon elsőként 5db szenzor is csatlakoztatható!

A Priority rendszer online frissíthető magyar nyelvű felületen, az alpupdate.com -on. A folyamatosan érkező fejlesztések egyszerűen feltölthetők a készülékre.

A kalibrálás az USB pendrive használatán kívül elvégezhető a készülék kontroll paneljével is.

Teljesítmény kategóriájának legkisebb kerületű szenzorával rendelkezik. Könnyen, kis helyen is elhelyezhető a járművön - ezt szolgálja az érzékelő fej különleges oldalsó-hátsó kábelkivezetése is. Az ALP-nél nem csak a központi egységben, hanem a külső szenzorban is processzor dolgozik a legkiemelkedőbb teljesítményért, minden körülmények között.
A szenzor mérete: 30x14x57mm
A parkolószenzor lézerdiódája a 905 nanométeres hullámhosszon működik, mely megegyezik a rendőri lézeres sebességmérők, lézeres traffipaxok működési tartományával, így a parkolószenzor működését a beérkező idegen lézerjel zavarja. Ezt érzékelve az ALP jelzi a sofőrnek, hogy a parkolószenzor átmenetileg nem tudja ellátni feladatát, és automatikusan megpróbálja helyreállítani az érzékelést: gyors sorozatban impulzusokat bocsájt ki, és ellenőrzi a visszaverődő jeleket. Ez megzavarja az idegen jeleket sugárzó készüléket (pl. lézeres traffipax), ezért az ALP az előre beállított 1-9 másodpercen belül - állítható, a gyári alapbeállítás: 4mp - automatikusan lekapcsol, hogy ne gátolja az esetleges további mérést. Ezen idő alatt a sofőr lelassíthat, korrigálhatja sebességét, elkerülve ezzel a büntetést. A védelmi (blokkoló) funkció teljesen kikapcsolható a készülékben.

Egyedi zavarási technológiáját nem vagy csak redukáltan mutatják ki a külföldi sebességmérők (itthon nincs olyan lézer használatban, melyben lenne ilyen funkció): a készülék nem indikál "jammed" kódot a mérőeszközökön. Mivel a készülék többcélú lézerrendszer, többek között parkolószenzor, így külföldön is nagy biztonsággal használható.
A készülék teljesen beépíthető, nem látható - a vezetőt a műszerfalba illesztett LED tájékoztatja, valamint hangjelzést ad, igény szerint az autórádiót is némíthatja.
Technikai jellemzők:
Adóvevő egység:
  • Mikroprocesszoros vezérlés
  • Félvezető alapú (indium-gallium-arsenide) lézer diódás zavaróegység.
  • Katonai minőségű lézer technológia (Class 1)
  • Vízálló, tűri a napsütést, hideget, rázkódást
  • Minden típusú sebességmérő lézer zavarása
  • Minden típusú sebességmérő lézer érzékelése
  • Rozsdamentes kivitel
  • 8 fokozatú parkolószenzor
  • Polikarbonát gyűjtő/szórólencse
  • Méret 30x14x57mm
Belső egység (központi egység):
  • Akár 5 db adóvevő egység csatlakozás
  • Rádió némítás kimenet
  • Kontroll panel kimenet
  • Led visszajelző kimenet
  • 93dB erősségű riasztás
  • USB csatlakozó programfrissítéshez
  • Beépített biztosíték
  • GPS antenna/radar antenna bemenet
A termék két szenzort tartalmaz, előre (vagy hátra) történő felszereléshez.
Tesztelt berendezések:
ARH CAM-S1 (Magyarországon jelenleg aktív sebességmérő lézerek)
SCS-101
SCS-102
SCS-103
Fáma lézer I
Fáma lézer II
Fáma lézer III (Magyarországon jelenleg aktív sebességmérő lézerek)
Fáma Shot III
LightFáma III, III/DV
LTI Marksman 20.20
LTI Multalaser
LTI UltraLyte, LR, 100, 100LR
LTI UltraLyte Compact
LTI 200, 200LR, LRB
Redflex – Lasercam
Redflex - Lasercam NT
Jenoptik – LaserPatrol
Jenoptik – Laveg, Video-Laveg
Multanova – StarLaser
Robot – TraffiPatrol, V
Sagem – MestaLaser
Sagem – EUROLaser
Truvelo – Lidar, D-Cam
Kustom – ProLaser I
Kustom – ProLaser II
Kustom – ProLaser III
Kustom – Pro-Lite
Kustom – LaserCam II
Riegl – LR90-235
Riegl – FG21-P
Stalker – LZ-1
Laser Atlanta – SpeedLaser, S, R, Stealth Mode
Cleartone – Stealth SpeedLaser
Traffic Observer – LMS 291/221/04/05
TraffiPatrol XR
TraffPatrol V
LTI – TruSpeed
LTI – TruSpeed 2
LTI – TruCam
LTI TruSpeed S
Vitronic – PoliscanSpeed
Camea – Unicam section control
Unipar – SL700
RedSpeed – SpeedGuard
TSS Laser 500
Laser Ally
Amata Videolaser
Zurad Rapid Laser
A terméket 2 év hivatalos garanciával és magyar nyelvű használati útmutatóval szállítjuk MPL Futárszolgálattal, vagy megvásárolható személyesen üzletünkben.
Lézerblokkoló beszerelés partner műhelyünkben!

powered by social2s