Már nálunk is kapható a 2019-es Vortex Radar tesztgyőztese az Antilaser Priority Hw.4-es!

Kilenc funkció amiért érdemes esetleg lecserélni a régebbi központi egységet! Nézzük meg tüzetesebben!

1. Dizájn!

Az autósok legbiztosabb pénztárcavédője és homlokránc kisimítója lehet egy traffipax blokkoló készülék.

De nyugodtan nevezhetjük a jármű tulajdonosok befektetési hozam királyának is, hiszen akár már egy-két riasztással visszahozza az árát, ez után pedig már csak hasznot "termel" az újabb és újabb mentésekkel. De ezzel talán már tisztában lehetsz, ha e sorokat olvasod. Az AL Priority elit lézerrendszere most még jobb lett, így a pozitív hatások tovább fokozódhatnak a márka készülékeinek használatával. Az új dizájn külsőségekben elsősorban a központi egységet érinti: a CPU Az új dizájn, szürke színről, feketére váltott ezáltal azonnal kiderül, hogy az új központtal van dolgunk a HW4-es verzióval. A másik ilyen újdonság, hogy a készülékhez mostantól kapunk egy GPS antennát is - erről is lesz szó mindjárt, haladjunk sorjában!

2. Bővített memória, nagyobb kapacitás!

Ahhoz hogy az új funkciókat ellássa a készülék, szükség volt nagyobb memória kapacitásra, ez adja magát, egyértelmű. A memória mennyiség emelése mellett az adatok elérésének sebességét is növelték a készülékben, így a rendszer gyorsabbá is vált. Ez egyenes út volt a következő előnyhöz.

3. Még nagyobb, még jobb teljesítmény a védelmedért

A memória növelés elengedhetetlen volt az új verzióban, de az új funkciók kezelése nagyobb működési sebességet kíván, így ezen a téren is megtörtént a fejlesztés. Az új funkciók csomagba emelésével nem sérülhetett a sebességmérőkkel szembeni védelmi érték kimagasló szintje, így a készüléket szupergyorssá tették. Te pedig biztonságosan autózhatsz vele, élvezve immáron akár GPS adta funkciókat is.

4. Egyedülálló mesterséges hold funkciók az új GPS-antennával

A Hw.4-es verzió megvásárlásakor már egy szuper műholdas antennát is kapunk készülékünkhöz, mely az amerikai GPS helymeghatározó rendszeren kívül ismeri az európai Galileo, az orosz-indiai GLONASS, valamint a japán szabványú QZSS szisztémákat is. A GPS antenna nélkül nem is lehet használatba venni az új AL Priority-t. Ez a kis kötelesség azonban meghálálja önmagát - máris élvezhetjük a műholdas előnyöket! A technológia lényege, hogy az ALP traffipax blokkoló a szatellitekhez kapcsolódva tisztában van járművünk sebességével, mely tény új lehetőségeket nyit a funkcionalitás terén:

  • Sebességfüggő blokkolás:

Beállíthatjuk, hogy mely sebességérték felett haladva váljon élessé készülékünk lézerblokkoló funkciója. A gyári beállítás jelenleg 30km/h. Ez annyit jelent, hogy harminc alatt gurulva nem bolygatjuk a sebességmérőket, még akkor sem, ha járművünket célba vette egy Cam-S1 vagy Fáma 3 némi zsákmány reményében. Állíthatod 50-55km/h-ra is ezt a változót ha pl. tudod hogy városi környezetben nincs szükséged aktív védelemre. Rajtad áll, szabadon variálhatod! Ahogyan azt is, mit csináljon a készülék a kalibrált sebesség alatt haladva! Nézzük

  • Sebességhatár alatti aktivitás:

Megválaszthatod, milyen üzemmódban működjön a készülék amíg el nem érte a lézerblokkoló funkció élesedésének sebességhatárát. Választhatsz 'Csak parkolószenzor' és 'Parkolószenzor és lézer érzékelő' üzemmód között, attól függően, szeretnél-e riasztást kapni alacsony sebességnél a sebességmérő lézerekről. A parkolóradar funkciót tovább finomíthatjuk a következő pontban írtak szerint.

  • Sebességfüggő parkolóradar:

Tudod mi az a sebesség, amely felett nincs szükséged a parkolásodat segítő parkradarra? Ha igen, azt itt beállíthatod a készülékedben, s a megadott sebességértéket elérve a parkoló funkció automatikusan kikapcsol majd. De van még egy dolog amit automatizálhatsz!

  • AutoLID funkció, hogy csak a fékezésre koncentrálhass:

Ezt a funkciót bekapcsolva automatizálható, hogy lefékezve a konkrét sebességérték alá a blokkolás azonnal megszűnjön. Egy példán keresztül bemutatva: 130km/h-ra állított AutoLID érték mellett haladunk az autópályán, gondolatainkban kissé elkalandozva 145km/h-s sebességgel, amikor riasztást kapunk - autónkat célba vette egy lézer! A fékre lépünk hogy sebességünket mielőbb korrigáljuk a megengedett 130km/óra alá. Ez sikerül is, mindössze 3mp alatt, a készülék azonnal kikapcsolja a blokkolást. Vagyis nem blokkolja végig az egyébként külön megválasztható blokkolási időt, legalábbis ha hamarabb le tudunk fékezni a határra. A blokkolási idő gyári beállításban négy másodperc. A készülék így nem kelt feltűnést, csak annyit blokkol amennyire feltétlenül szükség van.

5. Az ESO traffipax hatástalanító szenzorok kezelése:

A hamarosan érkező, ESO elnevezésű lézereket is blokkolni képes speciális AL Priority szenzorokra csak autópályán lesz szükség, hiszen ezeket a mérőket csak itt használják. Alacsonyabb sebességnél nincs okunk aktiválni ezeket a szenzorokat, így használatuk limitálható az új, Hw.4-es AL Priority-ben.
Az ESO ES 3.0 és 8.0 sebességmérők jelenleg Németországban használatosak, detektálásuk meglehetősen nehéz, mert a forgalmat oldalról mérik, nem szemből vagy hátulról.

6. Fejlettebb statisztikák készítése utunkról:

Statisztikákat nyerhetünk ki készülékünkből, ez nem újdonság. A GPS antenna viszont itt is új dimenziókat nyitott, pontosabb adatok segítségével követhetjük nyomon, hol, mikor, mi történt velünk, milyen lézerrel találkoztunk.

7. Elsőrangú radaros zavarszűrő funkció:

Az ARF (Assisted Radar Filter) funkciót akkor használhatjuk, ha rendelkezünk AL Priority rendszerünkhöz csatlakoztatott, speciális radarérzékelő antennával (az antenna típusról, elérhetőségéről telefonon vagy e-mailben érdeklődhetsz). Lényege, hogy radarantennánkat ne zavarja idegen jel a működésben. Idegen jel lehet saját autónk radaros elven működő vezetéstámogató rendszere, vagy a forgalomban körülöttünk található járművek radarjele is. De ide tartoznak az automata ajtók is - benzinkutak, üzletek fotocellás bejáratai, melyek radarral sugároznak hogy érzékeljék a feléjük közeledő vásárlót. Ezek mind zavarhatják a csatlakoztatott radarantenna működését. E zavaró radarforrások frekvenciajele egy gombnyomással elraktározható az AL Priority készülékbe azok érzékelésekor. Az így rögzített jelforrásokra nem lesz riasztása a radar antennának. A radarjel frekvencia mellett a készülék a jel erősségét is elmenti, de nem zárja ki a teljes sávot, így ha traffipax is sugároz (erősebben) azon a frekvencián, akkor arra jelezni fog.
Összesen 16 ilyen radarforrás raktározható el a memóriába. (A művelethez AL Priority BlueTooth modul és okostelefonos használat szükséges, a speciális radarantennán kívül!)

8. Gyorsulás mérő funkció:

Megmérheted járműved gyorsulását 0-60 mérföld/óra viszonylatban - a funkcióhoz követelmény a HiFi kontroll szett!

9. További GPS-funkciók kifejlesztésének lehetősége:

További GPS-re támaszkodó funkciók, műholdas fejlesztések várhatók a közeljövőben. Maradj velünk, hamarosan új információkkal jelentkezünk!