Keetec Tolatóradar, parkolást segítő rendszer, rendszámtáblába integrálva

Tolatóradar ami fúrásmentes, fényezést nem igényel, gyorsan és olcsón beszerelhető!
Keetec tolatóradarKeetec tolatóradar
21990 Ft
Keetec tolatóradar magyar nyelvű használati útmutató
powered by social2s
Leírás

Keetec Rendszámkeretbe integrált tolatóradar

Tolatóradar, amit a lökhárító kifúrása és a szenzorok fényezése nélkül is kulturált kinézettel használhatunk! A tolatóradar három ultrahangos szenzora a rendszámkeret alsó felébe kerül beépítésre, így a bal, jobb és középső irány is le van fedve a gépkocsi háta mögött, mint egy gyári szenzoros tolatóradar esetében!

A gyári tolatóradar rendszerekhez hasonlóan ez a szenzoros tolatóradar is az utastérben láthatatlan, hátramenetben automatikusan bekapcsol és sűrűsödő csipogó hangjelzéssel tájékoztat a parkolást akadályozó tereptárgyakról.

Tolatóradar beszerelés, bekötés!

Az utólagos tolatóradarok legnagyobb hátránya, hogy macerás, kényelmetlen és hosszan tartó, akár több napos folyamat a beszerelés: a tolatóradar szenzoroknak lyukat kell fúrni a lökhárítóba, ehhez le kell bontani az alsó burkolatokat, le kell venni a lökhárítót - gyakran a kerekeket is -, csavarokat, patentokat kioldani, elvégezni a fúrást, szenzorok pozicionálását. Ha nincs olyan szerencsénk, hogy a tolatóradar szenzor pontosan olyan színű, mint a gépkocsi, akkor még fényezőhöz is el kell mennünk, aki több-kevesebb sikerrel lefújja a gépkocsi színére az ultrahangos szenzort.

Ha ezt nem szeretnéd megtenni, a  megoldás a rendszám keretbe épített tolatóradar!

Rendszámkeretbe integrált tolatóradar és tartozékai, központi egység, hangszóró, kábelezés.

Egyszerű beszerelés

Az rendszámkeretbe integrált tolatóradar egy huszárvágással megszabadít minket a szereléssel és fényezéssel járó tortúrától, hiszen csak egy rendszámkeret cserére és a kábel bevezetésére van szükség a csomagtartón belülre. Nem kell tehát a tolatóradar szereléshez levenni a lökhárítót, kilyuggatni, visszaszerelni, a szenzorokat fényezni, festeni! Könnyen szerelhető, mint egy vezeték nélküli rendszer!

Pénz és időtakarékos parkolóradar megoldás minden autóra!

A készülék ajánlott a csak gyári tolatókamerával felszerelt gépkocsikhoz is, biztonsági kiegészítőnek, hiszen így nem csak a szemünkkel, hanem a fülünkkel is követhetjük a parkolás folyamatát, maximális biztonsággal tolatva, és akkor is halljuk.

A rendszámkerettel egybeépített tolatóradar a tökéletes megoldás, amit szinte csak fel kell dobni az autóra, és készen van a PDC, azaz a parkolóradar rendszer!

Előzd meg a parkolási kárt!

A tolatóradar a tolató sofőr hatodik érzéke, extra szeme a gépkocsi mögött. A rendszámkeretbe integrálás lehetővé teszi, hogy minden 12V-os rendszerrel felszerelt autóra gyorsan felszerelhető legyen, persze figyelemmel arra, milyen magasan helyezkedik el a rendszám - minél alacsonyabb, annál jobb.

Tolatókamera mellé is!

A manapság oly elterjedt tolatókamera mellett is érdemes parkolóradart installálni, hiszen a tolatókamera önmagában csak képi információt ad kijelző segítségével, azt folyamatosan figyelni kell, így előfordulhat, hogy amíg a tolatókamera képét nézzük a képernyőn, hogy mi is a helyzet a kocsi háta mögött, addig a kocsi orrával elkaszálunk egy oszlopot vagy parkoló autót, kárt okozva a saját gépkocsinkban és a tereptárgyban vagy másik parkoló autóban. A kamera önmagában félmegoldás, beleértve a visszapillantó tükörbe integrált megoldást is.

A tolatóradar életet menthet

Akár egy kutya, akár egy felnőtt vagy gyermek sétál mögénk tolatás közben, a parkolóradar jelez, felhívja a figyelmet rá: fékezz!

Gyári vagy utólagos?

A gyári led vagy lcd kijelzővel ellátott parkolóradar rendszerek előnye, hogy nem kell külön szerelőhöz és fényezőhöz mennünk, hanem a szalonban vagy használt autó vásárlása esetén a kereskedőnél csak átvesszük a járművet, és boldogan, biztonságosan parkolhatunk. Persze új autó esetén a gyári  tolatóradar ára sokszorosa a rendszámkeretbe épített parkolóradar árának.

Jó néhány autómárka esetében a gyári tolatóradart is utólag szerelik be a márkaszervizben, így nem kell külön legyártaniuk a gépkocsit tolatóradaros és tolatóradar nélküli változatban, hanem alkalmazkodva a vevői igényekhez, a gépkocsi megvásárlását követően szerelik be a parkradart.

Vonóhorgom van, nem kell parkolóradar?

A mechanikus fém parkolóradar, más néven vonóhorog sajnos nem alkalmas parkolási sérülések megelőzésére, hiszen csak középen védi a lökhárítót és gyakran a szenvedő fél ütközője alá szorulva összekapcsolja a gépkocsikat, tandemet alkotva, elrontva mindkét fél napját.

Válaszd inkább a legnépszerűbb,  rendszámkeretbe épített megoldást, melynek beszerelésében is tudunk segíteni! Rendeld meg most, megelőzve a parkolási sérülést!  A kosár a lap tetején található.

Rendszámtábla keretbe integrált szenzorokkal felszerelt készülék. Tulajdonságok a gyári specifikáció szerint:

  • Működési feszültség: DC 10-15V
  • Áramfelvétel: max. 0,3A
  • Működési hőmérséklet: -40C től +80C
  • Hatótávolság: 0,1m-1,5m
  • Hangerő: 85dB

A készlet minden szükséges kábelt és szereléket tartalmaz, otthon is felszerelhető, a használati utasítás alapján. A feladat az  univerzális szenzorral felszerelt szett vezeték behúzása a csomagtartóba, a tolatólámpát megközelítve, arra rákötve. Így tolatás közben aktivizálódik és már működik is a fekete keretben ugyancsak fekete érzékelővel ellátott parkolási monitor rendszer. A keretbe integrálva nem gond, ha a lökhárító színes, nem fogja elcsúfítani a szenzor!

A készüléket 12 hónap jótállással, magyar nyelvű útmutatóval, biztonságos csomagolásban szállítjuk futárszolgálattal. Ha kéred, a beszerelésben is segítünk!

Gyakran ismételt kérdések!

Tolatóradar autóba utólag?

Lehetséges, akár tolatókamera mellé, kiegészítő biztonsági berendezésként vagy önálló tolatást és parkolást segítő biztonsági és kényelmi felszerelésként!

Tolatóradar beszerelés?

A tolatóradar beszerelést igényel, a leggyorsabban és legolcsóbban a rendszámkeretbe épített parkolóradar installálható, melynek beszerelésében partnerszervizünk vagy bármely autóvillamossági szerelő segíthet, amihez a mellékelt magyar nyelvű beszerelési utasítás is támogatást nyújt.

Hogyan működik a tolatóradar?

A tolatóradar adóvevő feje, érzékelője magas frekvenciájú azaz nagy rezgésszámú 20kHz feletti ultrahangot, mechanikus rezgést bocsájt ki és figyeli az akadályokról visszaverődő hanghullámokat. A visszaverődés, visszhang (echo) megérkezésének idejéből a parkradar processzoros központi egysége kiszámítja az akadály távolságát és jelzi a sofőrnek, ha túl közel a villanyoszlop, parkoló autó, kitámasztott bicikli stb.

Milyen tolatóradart vegyek?

Rendszám keretbe épített tolatóradar, befúrt tolatóradar, süllyesztett tolatóradar, 16mm-es szenzoros, 18mm-es szenzoros, 20mm-es, 22mm-es szenzoros tolatóradar, CAN-bus kompatibilis tolatóradar, LCD kijelzős tolatóradar, ledes kijelzős tolatóradar, 4 és 8 érzékelős tolatóradar, első-hátsó tolatóradar, gyári és utólagos tolatóradar - nagyon széles kínálatból választhatunk magunknak parkolósegédet. A legegyszerűbb megoldás a rendszámkeretbe épített megoldás, melyet megvásárolhatsz webáruházunkban is!

Tulajdonságok:

  • jelzés hanggal: igen
  • Jelzés kijelzőn: nem
  • vezetékes: igen
  • wifi: nem
  • szín: fekete (nem ezüst)
powered by social2s